23 Haziran 2010 Çarşamba

Sehitler...

Dün aksam tv bakarken sehitlerimz yine cikti..orda en cok icimi yakan o kücük kizin ablaaa ablla diyerek aglamasi kendimi tutamadim.... kendi kendime dedimki bu 17 yasindaki busenin ne sucu vardi??? onun kardesinin bu aci bu küück yasda görmesi yasamasi...buna kimsesnin hakki yoktu..!!!!! Rabbim askerlerimizi korusun...AMin

Saten iicim cok buruk bu arlar sinav stresssindeyim..:( dün ve bugün okulum wardi ama gidemedim cünkü hastayim ... yarin is war ama allah dan dok. miz yok:) sadece 12 kadr insl.
aslinda dok. olmasda is arkdaslarim saten bana birer Patron...

1 senem kaldi bu meslek icin iki senemi verdim ve bi senem kaldi.., insallah bu sene sinifi gecerim insallah, ve seneye daha planli sekilde ders calismaya basliycam insl.

bu seneyi bi hatlatayim... Düsünmek bile istemiyorum yani bu sene ... olmazsa ben ne yaparim ALLAh sen beni o dinsiz imansiz insanlarin yaninda yanliz birakmaya ya rabbi.. almanyada meslek yeri bulmak bi ayri dert .. bulup da yapmasi bi dert... Rabbim büütn meslek yapanlarin Sonunda hayirlslyal getiirsin rabbim...AMIN(nerden nereye geldim yine insan oglu iste hep bu dünyanin derdi:()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder