30 Haziran 2010 Çarşamba

MUtsuzluk...

Bugün Sinavim wardi.., Calistm ewt Calistmi Bugüne kadr derslerde hangi organ´lar warsa örendim Akciger Dalag ..vs... Ve gecen hafta sinavi Hastalikdan dolayi yazamadim iicn ertelenmis oldu ve sagolsun cok iiy bir sinav hazirlamislar lenf beziyle ilgili Ilk yardimi bile 2 puanlik yapmis.., Sinava girmeden lnce sordum bu sene sinif gecebilirmiyim diye?? Pc acti acana kadr icimden ne dualar iicm de bir korku aklimdan sadece Ben ne olacgim?? diyerek gcti ve dediki 4,1 bu yazcaginz sinavdan 5 kötü yazmayinz vee ve bi sibav daha yazcaksinz... BUgünkü yazdim sinavn 5 alirsam cok sevinirm gercekten ama sanimiyorum...insallah hafta persembeye yazcagim ve carsambag yazcgim sinavdan iiy bi not allrim Rabbimin Izliyle gercekten Yarim Uni yapiyrum Alllah Hepimizin yardimciisi olsun...SAten bizlere cogu zaman daha farkli bakiyorlar .. örnegin basörtüler her derse giremez! her Meslegi yapamaz ve bisüürü seyler...

Almanyanin SIkIcI Yazi geldii Isyerinde Camlari acmaya dayanmiyoruz sIcak SIcak Rüzgar esiyor bunaltici resmen, bayior insani hele hele calisirekn Ameliyatlarda felan neyse Hayirlisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder