27 Haziran 2010 Pazar

:S yine yazasim geldi..

duramadim yine yazayim dedim sunun basindayken:D calistin mi peki dilek??? insanoglu iste, arkadas geldi arabasiyla beni almaya süpriz yapti Allah razi olsun:) bi dordurma alik geldik eehh sonra küück kardeslere yemek yap ....vs... bi kayitlara göz atayim dedim okudum yatmadan öncede insl,. okuycagim yarin muaende okuyabilirm insl. :)))) isden sonra biraz spor sonra yine eve veders ALLAh inzliyle su sinavlar hayirlsyl bi Arnimin akiyla bi gecsem Ya Rabbi insallah:) su almanlar nasil ders calismadan iyi not alabiliyorlar anlamiyorum yahu...:) Rabbim Büütün Müslüman kardeslerimzin Basariyla ellerine diplomasini almaya nasip eder insl. :)Resimler de sonun eklendi ama azz war biraz takintilyim ben bugünner kadr sadce msn resim koymus bir insanim hep cekinmisimdir:) annem ve babam kizdi iicn:)simdlik biraz etrafdan sonra hayirlsyla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder