9 Mayıs 2012 Çarşamba

nerdeyse bi yarim sene olmus yazamayli bu blogu acdim da böyle hayaller kurmamistim.. ama insanoglu basina neler gelcegin habersiz ....








Resimler yüklemek , günlügmü yazmaak o tür hayalar kurmsutum ...
Ama kardesimle ilgileniorum onun hastalig aldi basini gidiyor bitanemin biricimzin  ..
dua ediyorum bazen isyan ediyorum sonra tkrk. tövbe ediyorum allah kimseyi evlatiyl a kardesiyle sinav etmesin....
bazen sesimi cikarmak istioyurm barmak istorum nedne benim kardesim diye ama ALLLAH c.c. takdiri tabiki´de iman sayifili olsa gerek..
ama artik daha iyiz cok sükür ilk basda inanmiyorduk... ama simdi derdi veren dermani da  veriyor..
Hastanler evimiz oldu artik her an hastaneye gidicekmsi gibiyz heran bisey olcak mis gibi uzalkamioruz..
 tabiki bu ara iznliydim artik dedim kendim icin birseyler ypacam enginmede zaman ayirmis olurm dedim ama olmadi:S... bürokratie yle urasmak insani canindan bezdiroyr... sadece bugun ve yarin zaman kaldi artik.. bu arda artik iki sene olmus yazilali ama daha henuz  bisey ypamamis ehliyetmi dun ikinci adimi yaptim ders stick mi aldim artik cok islem biti simdi yazila calisyorum deyismi yenidne claisoyrum baya  bi zorlasmis :S ... dua edin ehliyetimi tez zamanda alayim artik ailem dört gözle bekliyor hem kardesimde onu gezdirmek .. acil durumlarda hemen onu götürmek  iicn insallah alirim amin...
cok sukur sinavlar biti stajer ´lik de biti  artik haftani 4´günü calisoyurm..  bir gun evde:))) ama malesef hala röntgen kazanamdim:S iki hafta sonra yazildi sonr a iki ay sonra sözlü.... insallah cunku bu sefer son sans... umarim bu sefer Dr. daha  anlayisli olurlar....

Bu yil bizim ailede herkes Tr. giit geldi sadece ben ve ortancimiz  ortancimiz saten pek de meraksiz saten yurtsii itlaya felan merak sardi byuk ihtimal yurtdisina staja gidicek bakalim hayirlsi...
bende bi gitim geliyorum ama heralde gitmiycem gidersem  kardesimi götrürm onu yaliz birakmam...
umarim bundan sonra düzenli yazmak nasip olur  ve guzel seyler paylasmak nasip olur..
burdan herkese hayirli günler diliyorum...PS: bu arda blog deyismit ayarlar felan  deyismis bunu rengi artik byöle oldu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder