29 Haziran 2011 Çarşamba

Sinav Sonuclari....

S.A. burdan herkese..
Daha önce bahsetmi Sinavlarim bugn erken örenmek isteyenler arayip örene biliyor... bi sinftan ark. H. geldi ve kayip etini söyledi bana israrla aramammi istedi ben cesaret edip araymadim Ark. H hic calismamisdi malesef bastan da biraz belliydi Asil bizi sok eden bi arkadas daha war H ark. beraber ayni bölümde´ entodontie deler kendisnede bi cok kere ders calismayi tekfli etmistim oda hiccc hemde hic calismamisdi sinav gunleri bile laptopun karsindaydi kayip etceinden oda emindi saten biz bu uc yil icinde örenemedik diyordu gercekten de bu arkadasim S, kazandi masllah her gun cok dua etmisti S. ama hic calismadim diyorlarya ALLAh dan umut kesilmez...sok olduk kendisi sinavlara hic calismazdi hep kopya cekerdi .... ve yarin sira bende cok korkuyorum derslerime cok sukur calistim kopya cekmeye ne cesaret etmedim ALLAh dan korkdum .... INsallah ALLAh emeklerimi bosa cikarmaz utandirmaz insallah Rabbim yardim et.... AIlem icinde benim icimde bu sinavi kazanmak istiyorum Meslegimzi ALLAh rizasi iicin yapmak nasip olur insallah ...ALLAh nasip ederse Hac ile Umre niyetim .. Nasip Kismetse ...... ALLAh Butun örencilerin Yardimici olsun... SIZLERINDE DUASINI BEKLIYORUM ALLLAH RAZI OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder