21 Temmuz 2010 Çarşamba

sonuclar aciklandi sinf gecildimi mi???

SABAH  sabah o merdivenlerden cikmak gercekten cok yorucu 4 kata kadr cik cik bitmior..derse baslamadan önce hemen Sinif ögr. gördük ve sordum notlar felan sonra heoinzinle ayri ayri konusacagim dedim..buyük bi heycanla bekledim ve carildiii okadr kötü deyilmsim yani:D hata idare eder ehheh:))) neyse Rabbime cok sükür olsunnnnn sinfiii gecdim:))) Ve ayni zamanda siinifmda tefafukemen bi akrabayla ayni sinifa düsdük:) ve haftaya cum. arkadasim ve annesi ve biizmkiler beraber ucuyoruz insl. ankaraaaaaaaaaaayaaa cok heycanlliiyim yaklasik 5 senden beri gidemedim BEKLE BENI ANKARAAAA COK HEYCANLIIYIM :D

yanliz daha hediyeler bile hazir degil:)) kuzenim polis ona makyaj mazem istedi onu alcgim ins,. en küücügmzüee mavise oglanda bi kac gömlek aldim daha da alicnka insl. gen kuzenimde Gömlek almayi düsünüyorum ins. Ankaraaaaaaaaaaa dan ins. bo bol resim cekilegim büüyk bir ihtimal bi kisim resim gitmeden önce  koyairm insl.  daha sonra tr. sonra insl. bu ara almanya gitikce yaniyor kollarim masaya yaptiisi okulda da :D  hafta sonu oda kurudlu tabi ki yine aksilikle aldimzi dolap deyik renk felan ama neyse .. pazargünüü dersanedeki Ailecek grille-party ward malesef orda resim cekemedim... ama daha sonra komusumzle bi teoe ye cikti orda cok soguk siflai suya girdik Ordan bi kac tane war koayirm insl. ben sidmi alisveris ve spor Allaha emanet olun(sanirim ben kendim yazip okuyorum daha takipcilerim yok ama olsun olur oda insl. yoksa insan sIKIliyor:DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder